Isnin, 30 Julai 2012

laksa sendiri-sendiri :)

Reaksi: 


tetiba je~
sangat teringin makan laksa penang
TAPI takmo yang dibeli~ngada2 kan
nak buat sendiri
yeahhhh..usaha itu tangga kejayaan
nak buat hari sabtu ni sbb kebetulan suami keje malam
ade yg menolong, saya tak kisah
ahad nk g melaka rumah mak angkat
maybe berbuka di sana

~fuhhhh~jenuh gak cari resepi yang betul2 ngam ngan citarasa
dalam handbag dah ada senarai resepi..tunggu masa nk g beli barang2
suami pun ok je sbb kuah laksa ni guna ikan
kalau selain ikan, jgn harap!!

pesakit mcm saya ni kena mkan ikan banyak2
sampai dibelikan isteri dia ni minyak ikan
kaya ngan DHA katanya
bagus untuk perkembangan otak anak kami nanti
insyaAllah 


inila rupa teman baik saya 
kalau harga malaysia, satu botol 30 caps ni RM26++

dari luar mmg cantik menawan
TAPI
bila bukak dalam dia, setiap kapsul beso gedabak
erk!sebelum tido mesti makan&suami wajib tunggu sebelah
katanya, isteri main ngelat!

ok.itu saja
tunggu hasilnya nanti sabtu akan datang
tak sabar pulak nk masak berdua resepi baru ni :)