Sabtu, 21 Julai 2012

catatan di hari pertama

seperti tradisi,
adik bujang akan ketuk setiap pintu bilik kakak~
yeee~rindukan suasana macamni

seperti tradisi,
kami segrombolan g masjid nk jemaah solat subuh
jalan kaki..lari2 anak sbb gelap
last2 saya kena tinggal!ye la mak buyung katanya~

seperti tradisi,
kami masak ramai2
riuh sedapur..ye, adik beradik perempuan saje dh 6
macam biasa mak jadi juri :)

seperti tradisi,
waktu iftar kami meriah
xperlu banyak lauk, ckup sekadar prata air tangan mak
sayangggg~ mak

seperti tradisi,
lepas magrib kami sekali lagi jalan kaki ke masjid
nak buat terawikh
haa...tahun ni seperti tradisi sebelumnya juga 20 + 3
best2..anak mama pun gerak2


alhamdulilah..saya dikelilingi orang2 yang saya sayang
saya dikelilingi orang2 yang sayang saya

alhamdulillah..saya masih kuat berpuasa
walaupun seluruh badan hampir tak bertenaga

buat sayang mama&baba
moga usaha mama&baba mentarbiah kamu menjadi keturunan yang mendirikan solat Allah permudahkan..insyaAllah sayang~