Ahad, 12 Disember 2010

~takde alasan untuk seorang sahabat yg baik~

Reaksi: 
hari 2 saya g Jengka, Pahang...eh, bukan Jengka tp Lepar Hilir yang betul2 nun dihujung sana..macam yang dolah kata..baik2 cik siti, kang jumpa gajah...

pada mulanya saya plan nak bawa cik albab tersayang..tp disebabkan faktor kegadisan yang ayu, saya dinasihatkan menaiki bas..pening weeeeehhhhh~dah lama tak naik bas( eleh, meNIPU!!!!! naik bas, jd gelap..bile terang, dah sampai rupanya)

sampai2, saya jumpa cik mai, trus dia bawak saya balik ke rumah...waahhhh~dah setahun lebih tak jumpa..dah macam peluru mulut dia~bercakap tak henti2 (eleh...cik mai ke cik siti)

seronok tau..keluarga dia yang terasa seperti keluarga sendiri..masa ni dah tak pandang kiri kanan..tup2..nasik penuh dalam mulut..hehe..lapo~sedar2..eh, saya makan IKAN SUNGAI????

1
2
3
4
5

saya kelip2..IKAN SUNGAI?????
halamak!!!!! bukan ngada2 tak makan ikan sungai..tp saya allergic..nanti tumbuh biji2 kat mulut pastu gatal...adoiiiiii..saya stop makan n trus g bilik air...mandi2..solat n pakai krim gatal awal2 

 1st task
siang ikan yg beribu2 lemon
patin.talapia
berjam2 tau ngadap ikan ni
akhirnya siap bila azan maghrib
okeh..masa untuk solat :)

:
:
:
malam pula, kami bakar ikan..
maaf ya..saya hanya tengok..100% tolak IKAN SUNGAI
waaahhh~meriah2..terasa sangat2 relax
konon2 duduk kat sauna..mandi wap...cukup!!!

.kami. 

konsep : JAWA RIMBA

 selamat bertunang cik mai n cik epoi
semoga berkekalan ke jinjang pelamin

nak balik ke KL, saya jumpa kekanda DOLLAH
seeeee~


sangat 'kurusss' kan kekanda??



cik mai dah jadi tunang orang :)

okeh la..saya nak tdo..penat tau..penat sebab naik tren yg macam epok2..sendat dan ketat..tobat dah weh...tak mo nek tren kecuali terdesak dan mendesak