Selasa, 28 Disember 2010

setahun yang lalu :)

Reaksi: 
28disember2009

saya terkedek2 g JPN kat Shah Alam
terkial2 g SMKSS(tempat blakang UPM jek)

masa ni kakak saya jd teman setia..hehe..i love u sis

..
..
..

sebulan pertama
hah~
saya dalam proses menyesuaikan diri dengan orentasi
1st day dah dapat jadual
okeh..tersesat2 nak cari bengkel
selang seminggu, saya dapat kelas, masa ni kena pegang tingkatan 2

*meja yang tak pernah aman..hore hari2*

*kelas 2 sabar*


bulan kedua
saya dapat tawaran jadi tenaga pengajar di politeknik
hurm~
saya pikir2, saya tanya kawan2
saya tolak dengan cara baik
sebab???
saya mahu bermula dari bawah :))
saya suka jadi cikgu

macam kawan saya
masih mengajar di sekolah menengah walaupun dah ada title DR
kenapa??
dia sangat sayangkan kerjaya CIKGU
(seronok tau)




5 bulan kemudian
saya dapat anugerah
hasil vote anak2 sempena hari guru
haha
tak sangke..terseprais seketika
:guru inspirasi:
kih3~
tenkiu ye..insyaAllah..saya akan cuba yang terbaik untuk menjadi inspirasi kamu..ehem3

*masa ni karnival hari guru..muahaha..main bola tak hingat dunia..jd hitam legam*

10 bulan kemudian
saya telah dilantik jadi KP
muahaha
macam tak percaya
kelip2 dalam meeting pun kena jadi KP

masa ni saya kena jaga PMR, PTK, SPM

okeh..
sebut pasal SPM, saya nak tunjuk 1 surat

*patut la die dok sengih2 masa saya meronda*


sebulan sebelum setahun

*paksa kena blur...kasi seprais*

28.12.2010
genap setahun
..
..
..
..

banyak lagi yang perlu saya belajar
yang pasti, saya seronok dengan kerja saya
insyaAllah
.
.
.
.

2011
saya tak sabar menanti seprais
:)