Selasa, 18 Mei 2010

gelora dalam hati tak siapa yang tahu : eiiiiyek macam lagu lizawati..........sape lizawati???

dorang suka bila saya ajar mereka membaca

ingat lagik x tragedi kolam?

pendekar saya

spending time together

.chong fu hao.

.yeee~men sorok2.

come..come..join us

.my sweet KRS group.
..
entah kenapa
harini saya teringatkan mereka
saya layan gambar2 lama

betul kata pepatah
bila dah takde depan mata baru kita tahu erti kehilangan
erk..hilang ke..
bukan
cume berjauhan
kenangan ngan mereka masih saya simpan
hehe
(jiwang la plak)
.my sayang.love this girl

.kembar yang selalu buat saya mahu gelak.

tapi..mesti ada yang tertanya..knape semua lelaki??hehe...dulu saya mengajar semua lelaki..1 kelas je yg ade pompuan ..2 pon dlm 6 org jek..hehehe..dorang lasak tp tak pernah teeeettttttt~




i'll always miss u
=)