Selasa, 29 September 2009

farhana bumi semenchu

Reaksi: 

oh...saya bgun tido tadi pagi.lama saya dok diam2 lepas baca msg sang jejaka...saya diamkan diri..oh..saya bermimpi tentang farhana..dia amek sudu dan cucuk matanya gara2 berebutkan air sunkist kegemarannya dengan saya..jadi kaget sebentar..

*saya dan farhana di jusco melaka*


oh..alang2 mimpi pasal dia, saya post entri nie khas untuk farhana..kami berasal dari negeri yg sama iaitu  negeri johor yang tercinta.umor kami sebaya (tapi saya nampak lagi muda kan??..hehehe)..dah hampir 4 tahun saya kenal farhana dan dalam masa 4 tahun inilah macam2 yg kami lalui bersama..terutamanya ketika di mambau..oh...kenangan yang susah saya nak lupakan di mana dari situlah saya belajar erti kedewasaan..ceh ayat tak bleh bla..



masih saya ingat lagi, masa 2 saya diobserve oleh dr fatah..saya menangis sebab kunci bengkel takde...lama saya mencangkung di bawah meja...saya nangis tapi farhana ada untuk tenangkan saya..thanks ya far..

lagiknye, macam2 kami dikejutkan dengan kejadian di rumah sewa..sehingga menyebabkan kami berkongsi tilamnya yang nipis 2..terpaksa tido berhimpit2 bersama nurul(dia nie guru gstt yang menjadi saksi saya menjadi mangsa farhana ketika diluar sedarnya)..dah mcam nasik himpit(yumyum

paling tak leh lupe bile rumah kami diserang cik tikus..hahaha..jeritan dia wat saya tergamam sebentar..tak leh lupa susuk tubuh yg keluar bilik air 2~ =)

**buat farhana aku bg kat ko lagu seindah biasa by siti nurhalija..hehehe yok g green box~bile pikir2 mcam2 waktu ko slalu ngan aku...susah ke senang ke lapo ke...even ko slalu buli aku...dan aku bulik balik ko mende tu wat kite makin rapat..aku nk bgtau yang aku sayang ko..hehehe malu~ nak tahu ape doa aku untuk kite???jadi hosmet lagik..hahahaha


p/s- thanks untuk mee goreng yg ko belikan untuk aku even aku g jelebu..ingat jgak kat aku eh..ko mmg kawan yg baik dan harap2 persahabatan kite ni sampai syurga..amin~