Khamis, 2 April 2009

saya masak, kamu makan ya~

~hadapi lah dengan senyuman~

**waktu ni saya intai pelajar saya dan mereka nampak saya, jadi terpaksalah melemparkan senyuman...padahal nak marah mereka...tapi terkantoi..adeh**


smalam saya kena tido sekolah...
sebabnya saya kena masak untuk budak2 kawad kaki..
hahaha....akhirnya misi untuk membuat budak2 kekenyangan berjaya...
hurayyyyy(saya tak lihat muka mereka waktu makan)

untuk minggu lepas..
saya habiskan ngaja topik sistem sokongan..
bila ngaja 2 saya terfikir...
pelajar-pelajar saya memang perlukan sokongan..
sokongan buat mereka untuk terus belajar dan berjaya
..kerana..
rata-rata yang saya lihat, mereka masih belum sedar
tentang masa depan..(wah bersemangat ya)

oh ya..saya nak kongsi pengalaman yg agak unik..
semalam, waktu tunggu kereta untuk pulang sekolah, saya dihujani dengan dialog ini:

Pelajar india 1 : cikgu siti, saya dengan dia mana lagi itam????
pelajar india 2 : cikgu, saya dengan dia sama itam kan cikgu???

saya : (dlam hati : korang bukan sama warna ke???)

pelajar india 3 : @$%%^&*(*&^%$$ (mungkin mencarut dalam hati)