Isnin, 14 Julai 2014

projek mega : part 1

Reaksi: 
Semalam wak bowo dh dtg umah
Wak bowo..ye, buruh pembinaan
Agaknya mmg rezeki kami, Allah jumpakan kami
Ukur sana sini..ok, die bg harga
Antara senarai harga yg murah

Sbnarnya dh lama kami nk sambung dapo
Lama..tunggu duit ckup smpai langit..haha
Dr dok bio lalang naik menonjang kan
Baba kate naik je la tembok n pasang tile kt garaj sekali

Ngeeeeeee
Untuk belakang rumah kami tarik 22x9
Untuk depan kami pasang tile sampai pago
Depan baba xbg naik tembok sbb jiran kami sgt baik
X smpai ati nak pisah2..sbb anak die selalu amek opa dr pagar punai tu
Untuk itu aje, riban2 weyy
Nangisssss T_T

Bincang2 lg..kami kne simpan gak untuk kenduri
Kenduri dan aqiqah adik nanti insyaAllah
Rancang hujung tahun..simpan siap2 takut mama boros
Lama weyyy nk simpan duit!!
Lgla sekarang ni..kos hidup mencanak2 naik
Bertahun simpan, kejap je nk habiskan..

Org pertama , opkosla abah bg khidmat nasihat
Pakar kewangan mama
Abah pun kate ok, so, minggu ni bolehla mula
Wak tu ramai pekerja so katenye seminggu je siap!

Next week jugak, baba ajak balik johor
Sejak puasa baba xbalik lg
Dan raya nanti pun die xdpt balik
Dan pertama kalinya mama tolak
Sebab????
Nak buat semperitt susu
Kikiki
Yg paling senang n mudah :)

Ala..loceng dh bunyi.ok .bai