Khamis, 26 Jun 2014

white baby cot

Reaksi: 


Puas sevey
sevey kt tenet je dlu
nk jalan2 mmg xla..sbb kami sibuk
laki bini ade je projek nk buat hujung minggu

Yg paling berkenan di hati
opkos white babycot
Comel n suci gile okey
Sevey yg paling murah n good condition 298
Paling mahal opkos la riban2 kan

ade 1 tu rege dlm 330. Xtermasuk tilam
Kt batu caves, ajak asben g tp mcm xde masa je
ada 1 tu kt putrajaya..white jugak
Solid rubber wood..mcm nak
Punyala kuat sembang, rupanya dh xde stok
T_T

Ni last, nk g seri kembangan
Kakak ade bgtahu satu kedai yg ok
nk usha2 esok pas LDP kot
bajet i dlm 350 je.xmo lebih
tp takut..bile dh pegang2 trus berkenan
trus lelap mato nk beli..bajet pun terbang2

Kena simpan duit
nk buat projek mega konon2..wewewewe

Last..kalau susah jugak, kami beli yg playpen
itu pun kalau nak la
tp mcm asben ckp, i ni degil nk yg putih n kayu jugak


Ni yg kt batu caves tu
nego2 dptla diskaun
tilam adik nk cari kekabu..nk soh kakak jaitkan
mama malasss

Tapi kne g jugak seri kembangan.kot2 dpt harga yg jauh lebih murah kan...sebab kt sana ada gudang barang baby..sambil2 leh peluk cium adik anis..anak susuan mama tu yg sebaya kakak aufa ;)