Rabu, 21 Mei 2014

set pantang untuk adik

Reaksi: 
Masa aufa dulu, mama dh guna set pantang tropical herbs..dan masih ada lg saki baki.tgok tarikh luput pun next year..so, mcm boleh guna lg..tp ada beberapa item yg dh abes. Ingat nk beli loose item je TAPI

TAPI

TAPI

mcm jatuh chentaaaa jek kt set NR



Sbb die jamu

Eh, nanti anak kuning
Eh, kan pahit
Eh, nanti anak panas

Hamboooi....byknye eh ~

Kalau nak, xpayah nk cari2 alasan kan.
Pastu dok merungut badan gemok mcm tong
Bukan nk eksen tp dok menyampah nak diet2 segala bagai.dh sendiri cerewet mengada taik kuda kan??

Ekceli mmg mak suruh, galak n minta anak2 pompuan die nk berpantang amek jamu. Badan nk pkai lama lg wey..insyaAllah ;)

Mak, terima kasih sbb selalu bg tips n nasihaaaaat yg baaik.leb u mak 

Haaa, lg 1, sbb bercadang nk pantang kt rumah sendiri 2 minggu..baba habis cuti baru mama balik Johor.dh siap urut segala bagai, baru la nk balik umah mak..opaaa manja, bolehla main2 ngan joni mak smpai lebam :) dan kali ni jugak nk amek cuti 2 bulan saje sbb kbtulan masa bersalin adik nanti masa tu cuti skolah..kalau boleh nk amek sebulan aje..kiki

Eh, mcm yakin je pantang sendiri2.ye yakin, ALLAH kan ada.


Loceng dh bunyi!!!