Khamis, 21 Mac 2013

bff wedding :)

Reaksi: 
kelasss ko cik lin
kemain lagi
majlis kawen 3 hari 3 malam
muahaha

rezeki saya
kebetulan dh abes pantang
bolehla nk pulun 3 event tu
nikah.berinai.sanding
tapi
mak dah pesan awal2 
xpayah nk bawa aufa
sebab??
mak tahu bila kami dh berkumpul
kalau xlebih berjam, xsah!!
terima kasih mak tolong jaga aufa
siap2 pam susu, siap2 mandikan aufa
saya tinggalkan aufa kali pertamanya dlm tempoh yg lama
huhu
~
ye, 15 tahun bukan masa yang singkat
kami berkawan sejak di ting 1 lagi
family kekawan dh jadi family sendiri
gaduh?
itu rutin kami berlima
sejak2 memasing dh ade komitmen
bukan senang nk kumpul berlima macam ni
selalunya saya yang ketinggalan sebab sayala yang paling jauh
T_T


day 1 : nikah
masa ni jah xde..xsampai lagi 

day 2 : berinai
complete! 5 orang
boleh terbang pelamin ko tu lin!
memasing dh beso, bukan mudah nk kumpul reramai begini kan?


 day 3 : bersanding
masa ni pengantin sebuk bergambo
so, kami gambo la ngan pengapit pengantin

ni satu-satunya our bff yang berangan nk kawen 4
kawen 4 tu maksudnya kami berempat
mengong tahap dewa! 
tapi
hujung minggu nie die nk kawen dah
polis jugak pasangannya sama mcm die
so, azmei jadilah suami yang soleh yang boleh bimbing isteri n anak2
:)
 bile dh ade isteri tu, jangan berangan nk kawen 4 okeyyyy!

 ok.tak boleh lelama kt majlis kawen
bila tak bawa 'handbag' mula la rindu tak keruan
borak2 ingat aufa
makan2 ingat aufa
aufa manja~kamu besar sikit mama bawa jalan eh

tepuk tangan laju2 kat nilamci, adik paling bongsu
sebab bejaya jaga aufa manje
tgok tu, bila mama die xde elok je die nk ngisap jari


dear best fren,
semoga menjadi isteri yang solehah
yang mampu membina rumahtangga yang bahagia
:)



moga pasni ko,uda n jah ngandung sesama
serentak!
amin