Isnin, 25 Julai 2011

kad citraku : siap!

waktu2 sekolah macam dilanda ribut taufan
saat2, meja macam kena badai tsunami
ada ketika dalam kereta mcm dlm hutan

saya masih sempat nak update segala bagai kat blog

hebat bukan?

hihihi

kali ni nak cerita tentang kad kawen

saya buat kat kadkawenku.com
dekat je ngan tempat keje
jalan reko, kajang

sangat2 senang berurusan dengan mereka
kad dah siap, esok nk pergi ambil


alhamdulillah
dipermudahkan sekali lagi urusan kami
(siap lebih awal dari jangkaan)

lepas ni, siap2 sedia nak menghantar kad jemputan
:)

tadi
kawan satu sekolah pesan
:siti, banyakan membaca al-fatihah selepas solat:

sebab?

supaya hatinya tenang, tidak diganggu dengan bisikan2 syaitan

syukur,
saya dikelilingi rakan2 yang banyak pengalaman
rakan2 yang sentiasa ingatkan saya
rakan2 yang sentiasa mahu menolong saya
rakan2 yang sayang kat saya

apa lagi yg saya mahu selain dari kegembiraan ini?