Khamis, 24 Mac 2011

cik huda jadi tunangan orang..bukan jadi kunang-kunang

Reaksi: 
ha, kali ni story panjang sket
gambo pun banyak
ye...saya tahu kami mmg santeq
:))

20.3.2011
nasib saya dalam mud bercuti
cuti sekolah kan...korang ade??haha

memule terasa macam xbole g
yela..plan nak balik serdang, hari jumaat
kekonon nk study..kan nak exam
tapi bile pikir2
cik huda ni super duper BFF
xkan xnk g lak kan..tak baik, nanti die menangis

dipendekan cerita, saya, cik lin dan cik jijah
ala2 rombongan mak limah, g serbu taman rinting


waaaaaa~HUDA, KAMU SANGAT SANTEEEKKKKKK~


 mak andam..awal2 dah kena buli bedakan tangan die..haiyoooo

 pose pertama..siap2 solek, saya mintak die posing cam ni
::huda tunggu ko sim::
jahat x kami :p

antara pose2 wajib :))amek berkat kononyer
eeee~kalau nk berkat g mintak kat ibu uda la kan  

 sesi sarung cincin..ade babak air mata T_T

 cik huda nk tunjuk cincin..eleh, nanti ko, aku tunggu bulan 9 nk kalahkan ko
muahahaha

::kami yg lawa::


masa dah nak balik, ingatkan dapat jumpe azhar
tunangan huda
tapi, tunggu punya tunggu, xdapat jugak

so, 
azhar, ko jage huda bebaik
kami doakan ko dan huda selamat dunia akhirat
eh, macam ucapan besday lak

silap2
~
semoga ikatan ini di dalam limpahan illahi
dan
berkekalan ke jinjang pelamin
insyaAllah 
:))