Rabu, 26 Januari 2011

oh encik suara

saya tak demam
saya tak batuk
saya tak selsema


suara yang merdu, dah hilang tibe2

ishhh~

semalam hilang 50%

tp harini

100% hilang!!!!!

uishhhh~cmano nk masuk kelas ni

.......alkisahnye....

johan wijaya, kelas 2 Dedikasi, hilang suara minggu lepas
masa saya dlm kelas die, saya gelakan die
kui3
jahatkan

semalam masuk kelas die,
die gelakan saya

siap cakap
cikgu, cikgu nk tiru saya eh

waaaa~

harini saya berdebar, saya ade meeting penitia
nak ckp pe ngan ahli2 panitia ek bile xde suara
dah la ketua panitia

hadoooooiii

oh encik suara~
yang kurindu, yang kusayang, yang kupuja
~

semakin berdebar bile harini kena buat projek kayu


ooooooooohhhhh!!!!!!!!!!

cmano ni nk bg arahan bile suare xde langsung????



ade yg ckap

cikgu, jgn jd cikgu disiplin la
cnfirm...suara ade balik
:))

errrr~encik penolong kanan 
boleh kah saya tarik diri??