Selasa, 21 Julai 2009

makcik ke?

Reaksi: 

21.JULAI.2009

terima kasih ALLAH..kerana membenarkan seorang lagi umat manusia mengisi ruang di atas muka bumi...terima kasih ALLAH kerana membenarkan keturunan keluarga saya berterusan... terima kasih ALLAH kerana segalanya selamat disempurnakan...

ish..macam tak percaya je yang saya dah jadi makcik..pulak 2 saya makcik dia yang pertama pegang+dukung dia...ayah dia pula agak kekok nak pegang baby 2..hihi..biasa la..tok abah dan tok mak di kampung johor mesti tak sabar nak tgok baby nie...(abah~tengok la blog saya..sebab saya tak boleh mms..biasalah tel cap jepun)

baby ni baby girl tau..dah ada nama pun...arissa sofea..~wah...kakak saya dapat mana agaknya nama 2..dan saya nak panggil dia apa ya???piah?sufi?sofea? 



baby nie masa keluar seberat 3.5kg...Erk...kakak saya mkan apa gaknya..paling tak boleh dilupakan bila kami bertiga selalu berebut minum air soya..hikhikhik..last2 baby nie kulitnya cantik..bersih...macam makcik dia nie...hahahahaha(sape lagi nak puji kan??)tak sia2 la suami dia g bli air soya tgah malam buta.. =)

=)