Khamis, 25 Jun 2009

indah itu cantik?
















lihat ini...kisah kasih di SMK DUAM, NSDK..saya dan anak2 murid saya tido di sekolah...kami tido hanya berbantalkan lengan, berselimutkan nyamuk dan bertilamkan lantai...kesian bukan???kami kemari kerana menyertai pertandingan menbina landskap yang berkonsepkan laman melayu~

saya suka peristiwa ini :

smk DUMA :
cikgu, saya mintak cikgu saya bawak kereta laju2 dari tampin sebab nak kejar cikgu...
smk MAMBAU : ??? kenapa pula nie...
smk DUMA : sebab nak bagi pokok
cili ni kat cikgu...


dia tersenyum lebar...saya pun senyum...mereka menghargai saya sebagai guru walaupun saya tidak mengajar mereka...itulah dia pelajar LANDSKAP seluruh malaysia...walaupun mereka berbeza warna kulit, berbeza budaya, berbeza daerah...bila pertandingan tamat, semuanya berjumpa semata2 nak bersalaman...ohhhh...indahnya permandangan tersebut..

berbunga2 terima kasih dari saya buat PN SHELY SAM BINTI ABU ZARIN kerana memberikan saya pengalaman yang paling berharga dalam hidup...juga buat pelajar2 saya yan, shah, alang dan mun...korang memang sempoi~ buat jason...bukan takmo ajak kamu tapi ianya terhad untuk 4 orang jek...hihi