Ahad, 24 Mei 2009


ni saya dapat dari sue~
waaahhhhh
bangga tau
hihihi
mekaseh sue~

nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie

1.kenal mase g putrajaya~dalam kete...1st time dia pakai tudung itam rasanya

2. orang tangkak..dulu dok kat kolej canselor

3. dikurniakan paras rupa yang comey

4. suke senyum

5. bakal jadi orang ganu~hehehehe

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya

1. suka makan

2. suke tido

3. suka masak

4. suka budak

5. suke warna hijau

6. suke karoke~dalam bas g rombongan pun jadi le...

7. suke kawan2..

8. BOMBA - wat saya terkedu

9. sangat suka beli handbag

10. kuat berangan....kan best kalo jadi PERMAISURI AGONG

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe ttg mereka :


1. abg saya - risau jerawat makin banyak


2. sym - masih gigit kuku lagik x???hehehe budak gebu yang rindu tanah sabah~erk..tanah sabah je ke??


3. bey - kenal dari sim...


4. adam - budak suar merah yg nakal mase "remajanya"


5. fajridil - senior masa sekolah dato' dan sedang men
unggu jodoh =)


6. zarif - kawan 1 kolej ...ader kulit yg sangat putih


7. epy - kawan dolu2 mase sekolah

8. sue - best kenal dia tapi tak banyak masa untuk berborak...kami selalunya berbalas senyuman dan melambai tangan....hehehe..kena tag lagik sekali~

9. im - saya dah tag awak nie~harus berbangga weh

10. rosli - adik laki kawan saya yang suke guna blog bini dia~hahaha...

.....tamat.....