Khamis, 19 Mac 2009

l.o.r.i. yang jahat

kejadian ni berlaku jam 9.30 pagi depan blok cermai..kolej keenam..
saye tak suka L.O.R.I ini...dan saya panggil dia L.O.R.I yang jahat...sedap dan antik kan namanya

..kenapa..

sebab L.O.R.I ini membawa kekawan saya pergi..pergi jauh dari mata saya sehingga air mata saya keluar banyak2 sampai basah tudung ekin yang saya beli dengan harga seploh ringgit

penat juga saya melambai tangan ke arah L.O.R.I yang jahat ini..ya..penat melambai dan mengucapkan selamat tinggal...tapi bukan kepada L.O.R.I yang jahat ini..sebaliknya kepada seluruh isi perut L.O.R.I yang jahat ini..

saya tak mampu kejar L.O.R.I yang jahat ini sebaliknya hanya mampu menghantar mereka dengan mata..ya dengan mata..hebat bukan...


*isi perut L.O.R.I yang jahat*

tgok la..kawan2 saya memanjat L.O.R.I yang jahat





saya pasti akan rindu kamu semua~ selamat menjadi cikgu yang baik ya kekawan..doakan saya juga..