Rabu, 31 Julai 2013

jangan tanya saya kenapa....awak kena study bebetul~

ade yg PM saya
tanya pasal menyusu

emmm
soklan die padat 
tapi agak terkial2 nk jawab
ermmmm
"akak x guna ke set menyusu s********e"

emmmmm
tak..mmg tak nak guna

"kenapa kak"

ermmmmm
tu yg susah nk jawab

sebab??
sebelum saya nk guna, saya buat research
kebetulan...kebetulan
kakak saya kerja di library 
fakulti perubatan punya library
dia byk jumpa tesis2 dokter
 so, die pakar rujukan saya
so, saya amek keputusan untuk tidak mengamalkan ape2 suplement 
 bukan nk eksen, tp itulah
saya usaha cara lain jugak
bukan xpernah susu saya drop gegila
bukan xpernah time ngepam kuo angin je
tapi sabarla...ada rezeki xkemana

tak..saya xkata die xbagus 
ramai gak kawan2 yg amek tu ade perubahan
terpulang kepada kamu semua
untuk anak, saya kena rajin belajo
:)
mak kate, jgn cepat terpengaruh
itu aje
,