Ahad, 14 Julai 2013

gambate mama!!

bila ape yg dirancang xmenjadi

fuhhhh~sedih wey

patutnya minggu ni balik JB, tapi tup2
kena gubal soklan PMR peringkat daerah somban
sedih!!!

****
isnin sampai jumaat untuk 3 minggu
suami kena DUDUK Nilai
SAHUR.BERBUKA.TERAWIH disana
3 minggu!
sedih tak ko?

ok xpe..malas nk pikir
nopa mama ade teman kan mama
hati kena kuat
saya mampu buat sorang2
tapi next week, saya balik JB..dh block aktiviti segala bagai
suami? saya soh dia balik sg buloh
haa~kejam x?
bukan ape, nk jimat masa.sbb kalau x mmg gadoh la kami laki bini
memasing nk balik kg sendiri
sudahnye, terpaksa buat keputusan mcmni
suami TAK NAK..bincang2
minggu lagi satu baru balik sg buloh
balik JB sama2
balik sg buloh pun sama2
sayang suami kenalah jadikan dia anak soleh
tak gitu?
 


****

bila sibuk mcmni
bila kerja menimbun2
badan penat..dengan demam segala bagai
susu saya KURANG!
merudum gile2
bayangkan, sekali pump dpt 10oz
awal puasa pump dpt 2oz je sekali pump
stress
tapi nasib baik sempat buat stok byk
boleh la cover sikit banyak kan

maybe sbb badan demam..susu saya merudum
takpe, saya kuatkan hati
pikir positif
doa byk2
harini bila mula pump, sekali tu penuhla sebotol
xpe..pelan2
lama2 banyak la tu
insyaAllah..lagipun demam dh beransur pulih nampaknya

ok, nopa manja
tolong mama kasi susu mama byk mcm dulu ye
:)
aufa kena rajin nenen tau



****

saya tak makan apa2 suplement
just jaga pemakanan
jaga jumlah air dalam badan
alhamdulillah
dan milk booster saya bulan puasa ni
blackseed+kurma+madu

*org kate ibu mengandung tak boleh makan blackseed*