Rabu, 9 Jun 2010

mer..mer..merd..merdek..merdek...MERDEKA : baru nak merdeka ke??







esok
saya mahu pulang



ke kg halaman tercinta
excited??

mestilah
 sebab macam2 saya boleh buat
meronggeng, merempit, memandi manda, mengkaroke (erkk ade ke) dan macam2 lagik


paling syiok nak g pantai tepi umah ni


saya rindukan hero2 saya


tgok, nakal macam hero filem hindustan kaaaaaaan



saya rindukan minaci saya


dan

yang terwajib mestilah rumah mak saya
boleh golek2
boleh lari2

huish~

masa ni buat kenduri cukur jambul damia...huhu..rindu suasana macam ni














dan tersangat wajib



buah hati saya


i love u mom








JOHOR..saya rindu kamu


kawan2..kalau di kampung saya jarang mahu angkat telefon ya
sebab?
di rumah, telefon jd perkara paling akhir dalam hidup saya
sebab?
selalu tak dengar bila berbunyi
sebab?
hp berada di bilik
:)