Jumaat, 18 Jun 2010

entri di kala mood sedang berenang2 di sungai masai

masa ni mak tgok akademik Al-Quran
nak carikan saya calon suami diantara peserta2 kat situ agaknyer
ekekeke
pelan2 saya curik2 pandang wajah mak saya
dalam-dalam
lusa dah balik ke serdang
mesti rindu segala tentang mak saya terutamanya masakannya
abah saya pula
tengah memancing bersama pakcik saya
nak bekalkan saya ikan bawal 20 kilo gaknyer untuk balik ke Serdang
eceh
~


 tadi g isi minyak albab
g shell sebab lebih kilometer =)
g berteman
lalu depan bukit layang2
lama gak pandang
(mase ni kat traffic light ye..giler nak pandang tepi time drive)
:cik siti, xpe..masih belum terlambat..masih ada masa:
 bukit layang2 saya tinggalkan
g beli burger 10 bijik kt taman pasir putih
gulp..gulp..gulp

tengah berkira2 nak balik johor
mengajar di johor
mendewasakan hidup di johor
boleh ke?