Rabu, 7 Oktober 2009

tak lena

dah masuk hari ke 2 saya tak lena tidur..golek kiri..golek kanan~mata tak mau tido..haih

nape ye..saya baca surah 3 Qul..dapat tido sekejap..saya tersedar lagik dan berangan nak jadi cam nora danish yg dalam citer sumpah bunian 2..ish..mengarut..mengarut

saya duduk.bgun.g cari air..haih.saya terdengar sesuatu...aik...saya toleh belakang..jantung berdegup kencang..dup dap dup dap..tetiba badan saya jadi sejuk..ish..takkan baru berangan tadi "dier" dah datang???tak mo!!!!! saya cari arisa..saya tido tepi dia sebab nk temankan dia..ceh..padahal nak arisa yg temankan dia.. 

saya bagun pagi..tengok jam 5.30pg..awalnyer..

.

.

.

.

.

g surf google, cari maklumat nape takleh tido:

1. Gangguan tidur

2. banyak makan

3. Lapar 

4. Terlalu banyak aktiviti

5. terlebih tido di waktu siang

6. sakit

7. Pencahayaan kurang

8. Kuliah (haaah???)

..saya tahu kenapa..dup dap dup dap =) tenanglah wahai hati..lagik beberapa hari sahaja..hehe