Sabtu, 17 Oktober 2009

hidup baru

saya bangun pagi+kelip2 mata = mata jadi sakit sebab ader lagik saki baki mengantuk =) saya tidak terus tido sebaliknye mengemas baju2.nk pack dalam beg pastu nak g keje...saya terberenti..eh..nak g keje??

saya duduk tepi katil..eh, nape ni...saya bercerita pada sang jejaka..dia gelakkan saya. katanya mudah saja, mungkin sawan org dah cukup umo...ceh..hampeh..

camni ke rasanyer bile umo dah cecah 24?? shiba~ko dah rase dlu...xbestnyer dah banyak umo kan... sebabnyer macam2 soklan saya dapat..antara yg paling glemer "bile nak kawen?" xmo..xmo..sang jejaka belum ada si kuda putih lagik untuk membawa saya ke pelosok awan  **berangan..berangan** tapi apa ada pada angka..



**terima kasih maxis..telinga saya terasa mahu meletup**

berbakul2 terima kasih saya berikan buat semua kawan2 saya yang ingat saya dan memberikan macam2 doa untuk saya..pertambahan usia yang ini buat saya lebih berazam untuk meningkatkan ape2 yg perlu kerana saya sudah setapak lagik kehadapan menghampiri kematian..

dan nak tau ape harapan saya untuk kali ini??~..saya tak mahu ada tangisan..dan semoga ketabahan itu sentiasa menjadi perisai dalam hidup saya~..amin..