Isnin, 26 Oktober 2009

makan budak


saya penat lagik..hari ini kaki pulak terasa sengal2..saya baring disebelah arisa..saye tye dia..dia diamkan je..kelip2 matanye memandang saya..saya geletek dia..terjerit2 dengan suaranya yg nyaring..saya tye lagik..dia tersenyum...(budak 3 bulan dah boleh bercakap ek???ahh sengal)

saya analisa 2 hari kebelakangan ini :

sabtu (24.10.2009)..dari serdang...g stesen komuter..nek tren g seremban..g terminal 1..trus g terminal 2..xde pape yg menarik..trus g jusco..menghabiskan duit..balik semula ke terminal 2..housemate dah tepon...ye..ye..ye...saya balik ke mambau, taman kelab tunku..sampai umah..borak2+gelak2..msg abdullah fais..siap2 nk g senawang..makan2 lagik+borak2..balik umah..tak terus tido..layan bola..borak lagik..kul 3pg..ngantuk dan tido..zzzzzzz

ahad(25.10.2009)..bangun pagi..terima msg dari kaklong aizat..ajak g umah..makan..siap2 dan trus g kg bemban ngan nurul..wah...atas meja banyak lauk..khas untuk cikgu katenyer..memakse diri melupakan soal diet..ceh..tempoyak..siakap 3 rasa..sup ikan..sayur kangkung..sotong masak sambal..bla..bla..erkkk..alhamdulillah..aizat balik..tunggu dia dan kekawan..layan anak murid makan..borak2..dah kul 3..argh..kena balik..terasa sayang sebab dah terasa macam family sendiri..tapi kena balik jugak...nek kete ngan anak murid..sufian..trus g taman kelab..kemas2 baju..balik..ader driver tunggu depan umah..jalan ke seremban 2..lalu depan balai bomba..excited..excited.=)..g tesco..beli hanger,towel, baju budak..balik..g stesen komuter..dapat tiket percuma..balik serdang..hurm..tapi saya puas sebab dapat jumpe semer org2 yg saya rindu =) dan terasa seronok pula bile saya dihargai sebagai cikgu..hikhik

**haziq dah pun pandai berlari..teruja..teruja nak tgok arissa berlari lak