Isnin, 13 Jun 2016

Yang ditunggu telah pun tiba!

penantian selama hampir sebulan :p
akhirnyaaaaa




cer teka yg mana saya punya warna??

bab kasut, saya mmg agak cerewet
hampir2 fedup jugak la menunggu kasut ni sampai ke tgn 
lamaaaaaaa sgt
sbb saya xpergi kedai sebaliknya org yg dtg kt kita

mula2 saya cuma intai2 je..tgok harga mmg baba xbagi la nk beli
ok..diamkan aje
lepas tu kbtulan masa hari usahawan peringkat sekolah, En Salleh dijemput buka booth kt sekolah..apa lagi~sevey la dgn bebasnya...(baba xde kan)

belek2, cuba2..saya berkenan yg pattern ni
tengok2 saiz pulak xde tp dia janji akan dtg dgn saiz saya
memandangkan kasut ni dtg dr japan, saiz kecik sedikit dr kebiasaan kasut yg saya pakai

bila dh dpt, alhamdulillah..sgt selesa di kaki
sgt sesuai untuk ibu yg mengandung tau
sebab sebelum ni saya mengadu sakit tumit dan cepat kejang kt betis
bila tunjuk baba, sonyuuum yo la mampu ..kikiki
ada lg design mcm2 tp saya prefer yg ni sbb boleh bwk g kerja

sekian. saya mmg keselesaan pakai kasut ini~