Khamis, 23 Jun 2011

sudah takde dialog "mana t"

semalam
masa tengok kereta dia keluar dari parking, menitik2 air mata saya
waaaa~kalah lagik
dah masuk kali ke 4 saya menangis
dan berulang kali dia kata
"kau nak sedih kenapa t? ape2 hal, call je aku"
lagi dia cakap, menitik air mata

...

lepas ni,
dah xde sapa yang akan kata " mana t?"
dah xde sape nk tolong tutup kipas bilik guru
dah xde sape nk tolong kuncikan bilik guru
dah xde sape nk tolong sainkan attendant
dah xde sape nak tolong bile kreta takleh kuar parking
dah xde sape nk tolong cek kreta saya

paling penting

dah xde sape nk ajak bergaduh

sedihnyeeeee~

buat kau yang gonjeng
:jgn lupa kami2 disini:


sms die masa nk keluar dari sekolah
: jaga diri baik2:
:jangan selalu bertekak ngan org atasan:

huhu..sebab die antara org yang selalu meng cool kan saya time2 temperature saya dah kat puncak

sila abaikan pelajar tersebut