Rabu, 16 Disember 2009

syukur padamu tuhan


harini dapat lagik kiriman sms..

"nok, aku dapat pahang..pagi tadi tepon JPN pahang"

haih...saya terkedu sekejap...xboleh jadi ni..saya trus roger kakak..mintak dia check name list kat JPN selangor..alhamdulillah..nama saya tersenarai di situ~

dan ini bermakna debaran saya dah pun berakhir...syukur~maka bermulalah satu tanggungjawab baru untuk saya..besediakah saya kali ini???

tapi...masih ada satu perkara yg membuatkan saya masih rasa kecewa..apa ya? saya ternampak artikel ini..."Bila ALLAH cepat makbulkan doaMu, maka Dia menyayangimu Bila ALLAH lambat makbulkan doamu, maka Dia ingin mengujimu, Bila ALLAH tak makbulkan doa mu maka Dia merancang sesuatu yg Lebih baik buatmu!!!! buat kembaran saya...apa pun jadi..kamu tetap yg terbaik pada saya..saya selalu doakan yg terbaik untuk kamu..sabar ya

nampaknya kali ini selangor akan jadi tanah tumpah baktiku..ececeh..johor??mestilah tetap no 1.."arisa lahir di selangor, kakak duduk di selangor, belajar di selangor, dan ehem-ehemku org selangor jugakah?? =)"