Jumaat, 6 November 2009

semalam


semalam saya ke alamanda..pas balik dari temuduga yang tak terduga~pusing2 jumpe syawal(rakan sekolej merangkap rakan sefakulti) pastu kami bertiga decide nk tgok cite phobia 2..

masuk dalam panggung, kami duduk sit yg paling seronok..hihi..bile cerita bermula..hati saya jadi tak sedap..tiba2.."oh  **b*" saya menjeling rakan di sebelah..diamkan je la..cerita ditonton dengan kyusuk..tiba2 "arghhhhh  *****" saya pandang sebelah..tak puas hati.."epi..yg ko jerit2 ngalahkan pompuan nape???" syawal gelak2 pandang epi..mungkin geli hati sebab epi yg beria2 nk tgok citer ni..last2 die yg menjerit2 =)..saya pula hanya melihat skrin melalui celahan jari..hihi..seram~tapi tak lah sampai menjerit macam si epi ni...kesian die T_T


**sang jejaka kena g kursus 3 minggu~haih~