Rabu, 11 November 2009

cara 'engkau' berfikir~macam LABU!!!!


saya tak puas hati..sangat2 tak puas hati.rase macam nk tumbuk muke dia sampai hancur~ohhhh kalau la saya boleh jadi hulk...HAMPEH!!!!

ish...geram..bukan nak mengungkit tapi sangat geram dengan manusia yang tak tahu kenang jasa dan budi org...wahai manusia~SEDAR LA SIKIT~hidup ini umpama roda..kejap2 kau di atas..kejap2 kau kat tepi dan kejap2 kau akan berada di bawah!!!!

mungkin saya bukan teman seistimewa untuk dating di tengah malam2 buta..mungkin juga bukan teman fevret seksi yang ader 10 anting2 di badan, bukan teman idaman yang sentiasa memahami engkau untuk berkepit memanjang...mungkin pada engkau, saya hanya teman untuk mengadu nasib bile engkau ditimpa masalah, bila engkau sangat2 kecewa~oooh takpe la..mungkin itu 'temAN' yg paling layak untuk saya..jadi macam org bo**h memujuk dan mendengar karangan gila engkau...mungkin bila perasaan engkau semakin lega, engkau mula tak selesa dengan saya...haih...

wahai manusia~saya cuma nak pesan sesuatu...kawan sangat mudah dicari...tapi untuk 'TEMAN' yang sama2 boleh merasa kesedihan engkau..kau pikirlah sendiri...~dan satu lagi, saya sudah teersangattt serik dengan engkau yang memang tak tahu mengenang budi org~ ok terima kasih untuk segalanya...baik saya pegi PD dan naik banana boat dari berfikir pasal engkau

*jgan pikir saya tak boleh ada kehidupan yang sungguh bahagia~