Jumaat, 12 Jun 2015

part 2

.
.
.
.
.
.
.
bersambung lagi kisah sebelum ni

Lepas keluar dr bilik OT
Nurse rehatkan saya kt satu tempat ape ntah namanya..nk tgok tindak balas saya dgn ubat bius tu..bila dah 1/2 jam, saya dh boleh rasa baru die bawak keluar nk hantar ke wad..lega rasa..dlm hati cuma nk tgok anak.

Baba? Kesian die risau.lama tunggu saya kt luar.bila nampk die sedih, cepat2 mama bgtahu "mama ok la baba" sempat senyum2..die tgok saya dh kuat barula lega agaknye~

Sampai2 kt wad, org pertama yg ditanya mestila amna saffiyah..elok terletak je kt babycoat..syukur amna sihat dan baba sempat azankan amna masa mama disiap2kan nk dibawak ke OT.even xsempat nk tgok kelahiran amna, xpela..yg penting amna sihat..


Untuk anak2 mama,

Apa juga keadaan kamu berdua dilahirkan
macamana pun kesakitan yg dilalui untuk keluarkan kamu berdua, ketahuilah mama&baba selalu sayang kamu..jadila anak yg solehah..jadilah org yg mampu memberi manfaat kpd org lain..jadilah kakak yg boleh jaga adik2 insyaAllah

Adik no 3, kita tunggu versinya pulak~ :)
eh? Belum buat masa ni
Bagi amna besar sikit..manja sikit mcm kakak sulung
InsyaAllah..doakan yg terbaik buat keluarga kecil kami