Khamis, 3 Januari 2013

cuti awal???tidak kot

"dik, amekla cuti awal..kesian akak tgok"

''eh, ko dh ckup bulan ti..jgn cergas sgt. cutila awal"

"adik, ko nak mohon cuti awal x?akak buatkan"

see?
ramai yg nk soh saya cuti awal

ye, kadang2 ada masa saya xlarat
sangat tak larat sebenarnya
nk pergi kantin isi perut pun berkira2 sbb malas nk jalan

tapi

bila pikir bebudak, saya rasa mcm xperlu je nk cuti awal
lagila saya form teacher f3
nk register PMR, kutip yuran, ceriakan kelas
pastu cikgu KH sepenuh masa
menjahit, menukang, pateri
sayang woooo nk tinggal bebudak tu
nakal2 pun bila kena sergah seme kebil2 tgok cikgunya
siap ugut
"kalau saya rasa penat, semua saya denda"

bebudak kelas lain pulak
dari jauh lg

"tecer, sini saya bawa buku"

"tecer, u penat x? duduk la"

haaa~rindu nk kuar suara sampai gear 5 sebenarnya
kikiki..anak gerak tak henti tau :p

entahla..saya rasa saya masih larat lagi
ke hulu ke hilir
naik turun tangga
mengajar..semuanya saya masih larat
mungkin sbb saya suka kot
kaki dh bulat mcm belon pun masih ada hati nk jalan sana sini


terima kasih Allah beri kekuatan 
terima kasih Allah beri kesabaran
terima kasih Allah beri saya nikmat bekerja
:)

dan untuk kamu baba, terima kasih kerana memahami

*selagi boleh, saya xnk susahkan org lain*