Jumaat, 16 November 2012

30 minggu : Lagi beberapa minggu je

Subahanallah
Alhamdulillah

segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam

dah 30 minggu anak mama dalam perut mama
maknanya lagi beberapa minggu je kan

masa kakak saya : 36 minggu dah bersalin
kawan saya : 33 minggu dah bersalin

Ya Allah, berdebar2nya
dup..dap..dup..dap

pergerakkan anak mama pun dh makin perlahan
sebab ruang dah makin sempit
terbaru : saya mula nampak pergerakkan anggota dia
rapat kt kulit perut
maybe siku..maybe lutut
subahanAllah
suami rugi tak dapat tgok sebab dia kat seremban
ok..turn dia nak menangis

tiap kali dia bergerak
tiap itu jugalah kita kena berdoa
minta kesejahteraan untuk anak
(saya dgr dlm 1 slot di IKIM)
mcm2 saya doa
moga Allah permudahkan segalanya

tempat bersalin pula, insyaAllah di Sungai Buloh
tapi kalau tak sempat, mungkin di Serdang
kalau tak sempat juga, insyaAllah di Port Dickson

suami ada juga suggest amek cuti awal
tapi saya...mcm keberatan
sian anak2 nk tinggal 3 bulan lepas tu
(mama minta maaf baba)

okeh..tak boleh nk layan2 feeling sgt
nak sambung jahit barut anak mama
nak sambung jahit lampin

errkk..mak soh masak dulu kt dapur!!