Khamis, 2 Ogos 2012

cerita semalam

semalam g buat checkup kt KK Mambau
orang tak ramai, sampai2 terus dapat giliran
kebetulan yg check saya jiran sebelah rumah..Kak Ayu

waaa~kali ni suami temankan saya
gedik2 la g keje n balik keje suami amek
mcm best je bila x bawak kreta

masa checkup tu, dia nk dgr degupan jantung anak
seriussss!!masa dia letak alat ape ntah, saya dengar bunyi tu
laju..dup..dup..dup
tapi sekejap je sbb anak saya aktif dlm rahim
tak dapat nk detect pada satu2 tempat je
so, dia soh scan 4D  minggu akan datang kt swasta

pengalaman yang ckup indah bagi saya 
walaupun berat makin menurun pada angka anak dara
walaupun paras gula dlm darah tak menentu
walaupun badan lesu xtentu hala
bila dengar degupan jantung si comel kami, saya lupa semuanya
subahanAllah~
begitu besar rezeki Allah nak bagi

balik2 suami ajak g Jusco
sampai je sana
kami tgok2 dlu brg2 baby
comel2 je baju, sarung kaki, snow cap
TAPI
kami tak beli, sbb ade tempat lain yg kami akan serbu
saja nk cuci2 mata kan :)

balik2, suami dapat jeans, saya plak kasut yg cantik
tinggi dari kebiasaan :"
:)
terima kasih syang

**berkenan satu handbag tu, tapi suami kata TAK BOLEH**
agak2 kalau drive sendiri, beli senyap2 kira derhaka x