Jumaat, 6 Julai 2012

andai diberi kali kedua...........

mahu pengsan kemanisan rasanya
waaaa~


air yang palinggg tak mahu diminum lagi :(

penuh 1 mug
antie india sebelah ni selamba badak je minum
saya terkulat2 nk telan

pas abis semua tu,
saya g scan baby pulak

subahanAllah
saya nampak dia..comel~
masa saya scan tu, tgan dia bergerak ke atas
agaknya nk lambai kt mama dia
:)



masa tgok tu, terasa nk menitik air mata
betapa besar rezeki yang Allah nk bagi
betapa besar kurniaNya sehingga ada nyawa lain di dalam rahim saya
berkongsi segalanya dengan saya

Doktor Azila cek semua skali
panjang.degupan jantung.organ2 dia
walaupun kecil lagi
dr kata semuanya nampak normal
ALHAMDULILLAH


suami belikan saya buku ni

sangaaaat bagus
bila suami saya baca, air mata dia menitik
kalau saya???boleh bygkan x~

buku ni berkisar perjuangan sahabat2 nabi
sungguh..buku ni sangat tebal 
tapi bila dh menghayati, tak terasa tebalnya
dan suami kata
dia mahu anak kami ada semangat perjuangan seperti sahabat nabi
antara insan yang dijamin masuk syurga
subahanAllah
terasa rezeki yang Allah beri ni 
satu tanggungjawab yang sgt besar


:syukur: