Jumaat, 1 Jun 2012

akhir 1st trimester

waaaa~xlarat..xlarat
lembek satu badan
ingatkan tak kena 'sakit' mcamni
ye la..ikut sejarah keluarga, mak n akak ok jek
siap boleh bedal seme makanan

tapi saya???
masuk minggu ke 10 badan mula meragam
tak boleh terima makanan sesuka hati

try makan masam2 bg hilang loya
haaa!!tak sampai 10 minit dia dah kuar balik
dah kuar segala bagai mula la jadi lapo
huhuhuhu T_T
nak balik JB~nak duduk dgn mak

kakak kata, anak ko ni lelaki kot
selekeh semacam je ko ni 


yeeee..saya sngt tak kisah
siap g skolah pakai baju merah tudung biru
hahahaha..saya loya kalau pakai tudung yg matching ngan baju


mama tak kisah jantina anak mama
yang penting anak mama sihat di dalam rahim mama
:)
baba??dia mmg nk lelaki
biar gagah macam dia
ah...veragan lagik la tu

*******

*sangat bersyukur diberi kesempatan seumpama ini*
tak kisahla loya ka, muntah ka
ALLAH dah beri rezeki begini jalannya
saya terima dengan hati yg redha
:)


cuma satu doa&harapan saya
:semoga tidak menyusahkan org lain:
suami sendiri takpe..hihi