Ahad, 4 September 2011

satu yang melukai

lagi sebelas hari..
ye, memang berdebar tp pura2 tak bedebar
kadang2 malas nk pikir
sebab nanti terbawa2 dalam mimpi
i takut u...nebesssss

persiapan?
alhamdulillah...berjalan lancar
hikmah membuat persiapan awal
kak dudu kata : pengalaman jadi pengarah program masa kt upm dulu..hihi
syukur, saya punya ramai tenaga kerja
mak--->my floor manager a.k.a my hon kapal

okeh, entry ni bukan nk cerita pasal kenduri kawen saya
tapi tentang seseorang..ye, seseorang yg dulunya pernah melukai
dan kini sedang melukai

entry ni bukan untuk flashback segala bagai
tapi peringatan untuk diri sendiri yang bergelar kaum hawa
yang hatinya terlalu rapuh
yang hatinya terlalu lembut
yang hatinya terlalu sakit untuk dilukai
walaupun pada luarannya nampak elok dan kental

begini ceritanya


!@#$%^&*()_+~!#@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_+~!@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_+~!@#$%^&*(
~!@#$%^&*()_~!@#%^&*()_+~!@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_

ye, kamu tak faham kan
tapi itula yg saya rasa
tak tergambar dek perkataan
betapa terlukanya hati ini

buat seseorang yang sedang melukai
hargailah hati ini selagi masih ada sisa untuk kamu
selagi hati ini masih terbuka menerima kehadiran kamu
selagi hati ini masih ada rasa hormat kepadamu
yeah..saya sedang berusaha untuk menerima&memaafkan :)

pelik..saya boleh buat entry jiwang karat..kikiki


 harta yang paling mahal ALLAH kurniakan buat saya dan adik beradik
syukur masih punya tempat untuk meluahkan
:)


bila cerita2 dengan mak : mak kata bukan begitu caranya untuk meluruskan apa yang bengkok ~