Khamis, 3 Februari 2011

mereka sahabat saya

tadi berjalan2 ngan azmei


erk..

bukan berjalan..die dipaksa meneman saya ke tebrau
sebab saya 100% buta jalan JOHOR
ekeke

siyes..sgt lama xberborak sesama sendiri
lepas amek barang, saya n azmei g tempat anak2 patung
haih....saya rindukan masa2 lepas

 aksi super sengal

 aksiperasan comel
sila kelip mata kalau setuju

inilah adzmei saya
:)

balik dari jumpa kawan di tebrau, saya dan azmei jumpa shiba dan jijah

wowo~mkn murtabak majidi sampai 2 kali order 
perut org2 kurus kan
ekeke
borak2 n sembang2
rindu seh
T_T
pulak, linda dan huda xde
rase xckup korum nk gosip hangat

balik rumah
HAH???? dah pukul 12 mlm
mak n abah tunggu depan umah
ekeke..mcm tak biasa je kan cik siti
saya  hanya senyum :))


weh.
aku teringat masa kite sama2 lari dari makmal dengan baju kurung sekolah
:))