Sabtu, 20 November 2010

..dan percutian pun bermula~

harini saya mula bercuti
bercuti dari papan putih dan marker 
bercuti dari bilik yg dipenuhi anak2
bercuti dari bunyi loceng yang berbunyi setiap 30 minit


okeh
saya sangat teruja bila mahu menghabiskan duit


1st round
saya ke PD
weeee~syok weh bile mengimbau kenangan
masa orentasi nk jd fasi UPM
menangis2 dok carik bendera kat pantai..
:))



masa ni terjumpa ex~student saya yg kat mambau
mohd syafiQ
heee~rindu tau cikgu kat kamu


sebenarnya saya ke melaka
amek adik saya kat UTEM

jalan2, singgah PD jap
weh!mmg terasa serehat-rehatnye (ade ke word ni?)

tgok 2, dia bercerita 
saya dok dengar dan layankan je la

adik saya???
dia jd camerawomen la
~



sebagai upah amek dia..kui3
(''.)

:bodyguard kami:

:adik saya:

next :
nak ke tanjung karang
(kawan kawen)

nak ke bukit merah/telok cempedak
(bercuti abiskan duit)

cameron highland 
(cari stok bunga ros dan bercuti)

nk balik johor
(bersantai)