Khamis, 18 Mac 2010

mood di kampung

bile saye celik mata
saya pandang kiri dan kanan
macam xpercaya jek
so
saya pejam mata balik
1 jam kemudian
(anak dara ni memang suke bgun lambat bile kt kg, so, xleh kawen lg okeh!!)
saya bukak mata
keliling saya penuh ngan bantal busuk~
weeee
ni mesti kat bilik sendiri
yippie...dh kat kampung rupanyer
ahahahaha

best..sgt2 best
kampung saya sejuk
(even cuaca sgt panas skang ni)
kg saya penuh ngan ceritera baru
segar sentiasa
(padahal dapat gosip2 panas)

saya pusing2 villa indah ayah dan mak saya
lagaknyer cam org kaya nk renovate umah
kih3
syukur
masih indah di mata
masih luas pemandangannyer
(kecuali bilik saya yg selalu berantakan..so, jgn berangan nk kawen okeh!!)

saya bawa albab
bg dia mesra dengan kg kelahiran saya
saya jumpakan dengan nyai2 sedara
(nyai dalam bahasa jawa..melayunya nenek)
mintak restu kononyer
kih3
puas la..hajat saya tertunai
alhamdulillah
terima kasih ALLAH
kerana
memanjangkan umo saya ke tahap ini
memurahkan rezeki sehingga kini
syukur alhamdulillah

**kawan2, minggu ni turn sedara mara saya yg ramai ye, cuti akan datang, turn kamu semua ya...**