Sabtu, 6 Februari 2010

bunga untuk cikgu

hua...dh terasa lama xmengupdate blog sendiri..kih3..aik seronok lak~~ semenjak begelar pekerja kerajaan ni, byk la pulak kijenye yg kne buat...tp...biar banyak mane pon, saye tetap suke~~~eee sukenyer~~~~hari2 yg saya lalui, adelah hari2 baru yg menyebabkan saya berdepan dengan pelbagai karenah manusia...hihi...seronok dan mencabar bukan??

..tp..

..tp..

..tp..

kadang2 tu, tercabar gak kesabaran..tercabar gak ketabahan...yela dh name pon manusia...sampai saye terkeluar ayat " kang saya ketuk awak ngan kasut tinggi saya ni"hehehe...saje je...tp xbuat pon...sebab saya dulu pon pelajar gak.....kang tak pepasal, saya dilabel pendera kanak2...kih3...ok gak kan?? urm...
dan...

saya pun tetanya, apa kaitan n3 ni ngan tajuk ek...kih3...oh~lupa...cuma nk bgtahu, bila saya masuk ke dalam kelas ehem...ehem..., saya menerima kuntuman bunga...even kelas tersebut slalu didenda kerana suka dan cinta pada LEWAT...mereka masih mahu dan sudi menghulurkan kuntuman bunga sebagai tanda minta maaf~tQ ye syg~~~